Tere!

Olen Gätly. Viie lapse ema, ettevõtja ja jooksuentusiast.

Mida ma täna teen?

  • Minu suur fookus täna on igapäevase liikumisharjumuse vajalikkuse teadvustamine
  • Aitan läbi igakuise väljakutse ja liikumisharjumuse tekkimise ennast hästi tunda
  • Mugavamaks sportimiseks pakun Jooks on lahe e-poes spordiriideid ja – tarvikuid.
  • Õpin toitumisnõustajaks ja loodan tulevikus antud teema siduda liikumisharjumuse kasvatamise programmiga.

Miks ma seda teen?

  • Soov teisi aidata 
  • See toetab minu vaimset ja füüsilist tervist
  • Igapäevase liikumise tähtsuse ja vajalikkuse teadvustamine
  • Läbi oma kogemuste ja praktika teiste toetamine ja õpetamine

Kust alustasin?

  • Peale kolmanda lapse sündi avastasin enda jaoks jooksutreeningud.
  • Tihedad võistlused, erinevad väljakutsed (100km, 12 kuuga 12 maratoni, 20 maratoni läbimine) andsid mulle võimaluse põgeneda “argimöllust”
  • Oma jooksumõtteid hakkasin jagama blogis- sündis blogi “Jooks on lahe”
  • Peale neljanda ja viienda lapse sündi, olles aastaid kodune ema olnud,  otsisin võimalust leida aega ise endale ja puhkust kodusest rutiinist
  • Kiired ja intensiivsed jooksutreeningud ei köitnud mind enam
  • Aga liikumine oli siiski minu üks kirg
  • Leidsin, et harjutades ennast igapäevaselt liikuma, toetan ma oma vaimset ja füüsilist tervist ja loon ruumi endale ning suudan paremini oma eesmärkide poole pürgida.
  • Esitasin endale väljakutse liikuda iga päev 5km kõndides või joostes
  • Sellest on saanud igapäevane liikumisharjumus ja elustiil

Kümme aastat tagasi, peale kolmanda lapse sündi, soovisin kaotada mõned beebiootusest tekkinud lisakilod ja otsides erinevaid võimalusi spordi tegemiseks, avastasin ma jooksutreeningud. Jooksmine oli aastal 2010 just rahvasportlaste seas populaarsust kogumas. Jooksmine tundus minu jaoks kõige mugavam ja lihtsam lahendus. Ma ei sõltunud kellestki ega millestki. Seda oli võimalik teha kõikjal. See oli lihtne ja odav spordiala.

Juba järgmise aasta sügisel jooksin ma oma elu esimese täispika maratoni ja sellest järgmisel aastal tegin läbi juba ulmelise “Haanja Jala 100”. Aastate jooksul läbisin üle 20-ne maratoni ja osalesin väga paljudel väiksematel ja suurematel jooksuvõistlustel nii Eestis kui ka välismaal. Ühe väljakutsena, mille esitasin iseendale, läbisin 12 kuuga 12 maratoni.

Võistlustel osalemise intensiivsus ja treeningute maht aga väsitasid lõpuks ja see lõppes 2015 suure kurnatusega. Võtsin jooksmisest aja maha ning naasesin selle juurde taas aastal 2019 peale viienda lapse sündi. Otsustasin aga intensiivsed jooksutreeningud asendada rahuliku kulgemisega. Eesmärk oli luua igapäevasest liikumisest tervist toetav harjumus. Märkasin palju positiivseid muutusi peale igapäevase liikumisharjumuse tekkimise. Ma magasin palju paremini, minu peavalud kadusid, minu keskendumisvõime paranes, ma olin energilisem ja rõõmsam iga päev.

Olles leidnud läbi liikumisharjumuse tekkimise parema enesetunde, soovisin aidata ka teisi leidmaks sama. Tänaseks on saanud minu suurest kirest kaubamärk “Jooks on lahe”  

„Jooks on lahe“ suurimaks missiooniks täna on aidata inimestel läbi liikumisharjumuse end igapäevaselt hästi tunda. Selleks lõin igakuise “Jooks on lahe väljakutse”.  Seda missiooni toetab ka Jooks on lahe e-pood, kus pakun mugavamaks sportimiseks spordiriideid ja – tarvikuid.

Minu kodulehele oled Sa tõenäoliselt  jõudnud otsides jooksmise või väljakutse kohta infot , kellegi soovitusel või äkki oli see saatus. Oma kodulehe ja kaubamärgi olen ma loonud just sooviga aidata inimesi. 

Soovides end veelgi arendada, alustasin 2021 sügisel õpinguid toitumisnõustaja erialal. Kuna tervislik toitumine ja liikumine on omavahel tihedalt seotud, siis soovin oma tänased toitumisnõustaja õpingud rakendada oma praeguse missiooniga.

Olles viie lapse ema, ettevõtja ja õpilane, on minu jaoks väga tähtis leida harmoonia ja tasakaal kõikides elu aspektides- enda vaimse ja füüsilise tervise, õnne, pere, töö ja õpingute vahel.  Sellest ajendatuna sündis märkmik “Samm-sammult”, mis on mõeldud igapäevaseks kasutuseks kõigile, kes soovivad kiiremini oma eesmärkide poole liikuda, hoida fookust olulisel ja minna igale päevale vastu planeeritult, pöörates seejuures tähelepanu ka vaimsele ja füüsilisele tervisele.

Täna olen ma siin ja teen neid asju, sest mind suunas minu kirg ja mul oli julgus ja enesekindlus, et proovida! Mind on toetanud sel teekonnal minu abikaasa ja pere. Aitäh teile kallid!

 

Shopping Cart